Κάθε προϊόν στο κατάστημά μας συνοδεύεται με μια πολιτική εγγύησης, συνήθως κάθε προϊόν συνοδεύεται από την εγγύηση της κατασκευάστριας εταιρείας.  Ο αγοραστής οφείλει να ενημερωθεί για την πολιτική εγγύησης πριν προβεί στην ολοκλήρωση της αγοράς. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσατε πρόβλημα σε ένα προϊόν που συνοδεύεται από εγγύηση και δεν έχει περάσει ο αναφερόμενος χρόνος η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι η εξής:

-Μέσο της Φόρμα Επιστροφής Προϊόντος συμπληρώνετε τα στοιχεία που χρειάζεται και περιγράφεται το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε. Σε περίπτωση που είναι κατασκευαστικό λάθος ακολουθείται η διαδικασία εγγύησης του προϊόντος σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Αν το πρόβλημα προκλήθηκε από φθορά τότε σας προτείνουμε κόστος επισκευής (αν είναι εφικτό). Σε περίπτωση που παραλάβατε προβληματικό προϊόν στη φόρμα επιστροφής επισυνάπτετε ένα βίντεο μικρής διάρκειας (έως 5MB) εστιάζοντας στο πρόβλημα ώστε να το προωθήσουμε στον προμηθευτή μας και να γίνει αντικατάσταση, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει ο αγοραστής. Προσοχή δεν γίνεται αλλαγή προϊόντων αν έχουν αφαιρεθεί οι ταινίες ασφαλείας και αν το προϊόν δεν είναι στην αρχική κατάσταση όπως το έχετε παραλάβει, δοκιμάστε πάντα το προϊόν πριν το εγκαταστήσετε. Το κατάστημά μας δεν φέρει καμία ευθύνη για φθορές που μπορεί να προκληθούν κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης.